Ajutor
Condiții de utilizare

Locuințe Sociale Gheorghe Sincai

DOCUMENTE NECESARE PENTRU COMPLETARE DOSAR SOLICITARE LOCUINŢĂ SOCIALĂ GHEORGHE ȘINCAI

Actele obligatorii:

  1. Acte de identitate pentru toţi membrii familiei solicitantului şi a familiei unde locuieşte în prezent dacă este cazul;
  2. Cerere, întocmită conform modelului din Anexa nr. 1 la Metodologia privind cadrul, modalitatea, criteriile de analiza si soluționarea cererilor de atribuire a locuințelor sociale cofinanțate din SDL conform ZUM Alba Iulia;
  3. Declaraţia solicitantului pe proprie răspundere, data în nume propriu sau împreună cu soţul/soţia/alte persoane (copii, părinţi, persoane aflate în regim consensual, etc.), după caz, autentificată de un notar public, din care să rezulte că:
  4. o Nu a dobândit în proprietate şi nu a înstrăinat locuinţă din fondul locativ sau particular, nu are atribuită locuinţă de serviciu sau de intervenţie din fondul locativ de stat;
    o Nu au beneficiat de sprijinul statului în credite şi execuţie pentru realizarea unei locuinţe;
    (declarație notarială ca nu am înstrăinat o locuinţă proprietate după data de 01.01.1990)
  5. dovada contractului de muncă;
  6. adeverință eliberată prin proiectul POCU “O nouă viață în “LUMEA NOUĂ” – Alba Iulia”, cod SMIS 136915, din care să rezulte faptul că toți membrii familiei înscrisă pentru obținerea locuinței, au participat la activitățile obligatorii ale proiectului;
  7. acte doveditoare din care să reiasă domiciliul stabil şi vechimea în municipiul Alba Iulia;
  8. adeverinţă de venit din care să rezulte venitul mediu net lunar, realizat în ultimele 12 luni (octombrie 2022 - septembrie 2023), pentru fiecare membru al familiei (după caz: adeverinţe de venit de la angajator, adeverinţă de venit de la ANAF (dupa caz), cupoane de pensie, indemnizaţie etc.);
  9. actele de identitate (certificat de naştere, carte de identitate, buletin de identitate, etc.) pentru toţi membrii familiei care vor locui în apartamentul solicitat, (xerocopii);
  10. certificatul de căsătorie, sentinţă de divorţ, sentinţă de încredinţare copil, după caz.

Alte acte necesare, după caz:

  1. Contract de închiriere sau dacă au avut calitatea de chiriaș, la data retrocedării pe cale administrativă sau judecătorească a locuințelor către foștii proprietari sau moștenitorii acestora, precum și o hotărâre judecătoreasca definitiva și irevocabilă (pentru persoanele evacuate);
  2. Ultimul act de studii al solicitantului (şi/sau soţului/soţiei/altor persoane, copiilor majori, dacă este cazul);
  3. Acte doveditoare pentru solicitanţii care se încadrează în următoarele categorii:
  4. - persoanele și familiile evacuate sau care urmează a fi evacuate din locuințele retrocedate foștilor proprietari;
    - invalizii de gradul I și II;
    - persoanele cu handicap;
    - pensionarii, veteranii și văduvele de război;
    - alte persoane și familii îndreptățite.
  5. Certificat de deces pentru soţ/ soţie;
  6. Adeverinţă din centrul de plasament pt. tinerii peste 18 ani proveniţi din acea instituţie;
  7. Certificat de încadrare într-o categorie de persoane cu handicap;
  8. Decizie asupra capacităţii de muncă şi decizie de pensionare pentru cei pensionaţi pentru invaliditate;
  9. Adeverință școlară din care să rezulte frecvența școlară în ultimul an de învățământ.