Ajutor
Condiții de utilizare

Angajarea asistenților personali

PENTRU SOLICITANT:

  1. Cerere de angajare, în care se va menţiona şi programul de lucru;
  2. Act de identitate;
  3. Certificat naştere;
  4. Certificat căsătorie / sentinţă divorţ solicitant / certificat deces soț (după caz);
  5. Certificate naştere a copiilor;
  6. Diplomele de studii;
  7. Cazier judiciar;
  8. Certificat de integritate comportamentală;
  9. AVIZ MEDICAL/FIŞĂ DE APTITUDINE de la MEDIC DE MEDICINA MUNCII ȘI AVIZ PSIHOLOGIC
  10. Carnetul de muncă şi adeverinţă(e) ReviSal cu stagiul de cotizare, ulterior datei de 01.01.2011, inclusiv adeverințe de șomaj, adeverințe cu perioada de concediu pentru creșterea copilului, după caz;
  11. Declaraţie pe propria răspundere că va respecta obligaţiile prevăzute la art.38 din Legea nr.448/2006; (va fi dată în faţa reprezentantului DAS Alba Iulia);
  12. Adeverinţă de la bancă cu nr. de cont card salarial;
  13. Dacă e cazul, acte pentru deducere personală;
  14. Ancheta sociala de la Primăria de domiciliu pentru solicitanții care nu au domiciliul în municipiul Alba Iulia.


PENTRU PERSOANA CU HANDICAP GRAV:

  1. Act de identitate; (în cazul minorilor, și actele de identitate ale părinților);
  2. Certificat naştere;
  3. Hotărârea Comisiei pt. Protecţia Copilului – pt. minori;
  4. Certificat de încadrare în gradul grav de handicap cu asistent personal;
  5. Planul individual de servicii/programul individual de reabilitare şi integrare socială (anexa la certificat);
  6. Acordul scris, pentru angajare, al persoanei cu handicap sau, al reprezentantului legal al acesteia;
  7. Sentința judecătorească de instituire a curatelei / tutelei sau procură notarială, dacă este cazul.
  8. Adeverinţă de la bancă cu nr. de cont al persoanei cu handicap sau al reprezentantului legal (curator/mandatar);

NOTĂ:

  1. Anterior angajării asistentului personal, reprezentanții Direcției de Asistenţă Socială Alba Iulia vor efectua în termenul legal ANCHETA SOCIALĂ și instructajul general și specific de PROTECȚIA MUNCII.
  2. Angajarea asistentului personal se face în maximum 30 zile de la depunerea dosarului cu toate documentele prevăzute.