Pentru accesarea formularelor online marcate cu aveți nevoie de un cont verificat. Dacă nu dețineți un cont verificat, puteți solicită verificarea contului prin completarea formularului CERERE pentru înregistrarea că utilizator verificat al sistemului de Servicii Electronice al Primăriei Alba Iulia. Pentru aprobarea acestei cereri este necesar că un funcționar al Primăriei să vă verifice identitatea.
Completarea demersurilor marcate cu necesită și semnarea electronică a unor documente depuse. Primăria Municipiului Albă Iulia pune la dispoziția cetățenilor un set de semnături electronice. Puteți solicită semnătură electronică gratuită prin completarea formularului CERERE semnătură electronică pentru utilizare în cadrul sistemului de Servicii Electronice al Primăriei Alba Iulia.
Atenție! Dreptul de semnătură obținut este revocat automat la schimbarea oricăror detalii completate la depunerea cererii (ex. serie, nr. buletin, adresa etc.). Dacă detaliile personale se modifică este necesară depunerea unei noi cereri de semnătură electronică. Dreptul de semnătură obținut are o valabilitate de un an.